Sunday, March 7, 2010

Tag Kamiblogger Biggest Contest




Tugasan 4 untuk para peserta kali ini ialah "Tag Kamiblogger Biggest Contest", sejenis game di mana para peserta menyoal peserta lain. Bagus game nih..Inilah masanya untuk saya berkenalan dengan peserta-peserta lain. Nilai mata yang ditawarkan sangat banyak..20 mata. Diharapkan para peserta yang akan saya tag memberikan kerjasama menjawab soalan2 yg saya ajukan. Saya PASTI akan menjawab soalan2 anda sekiranya di tag (pastikan inform kt saya ye kwn2). Soalan2 saya ni terrrrsangat sangat sangatla mudah dan simple...anda tak perlu pikir panjang.

1. Apakah nama samaran anda?
2. Apakah nama ibu anda?
3. Apakah nama bapa anda?
4. Berapa bilangan adik-beradik anda?
5. Di mana lokasi anda sekarang?
6. Apakah warna kesukaan anda?
7. Apakah makanan kegemaran anda?
8. Apakah minuman kegemaran anda?
9. Berapa kerapkah anda mandi dalam sehari?
10. Apa warna baju yang anda pakai sekarang?


Mudah kan??hehe...
Pastikan soalan-soalan itu dijawab dengan tersusun mengikut no soalan.
Contoh:

Link blog saya:http://happinessisreachable.blogspot.com/
1. Nama samaran saya ialah zuliana
2. Nama ibu saya ialah Sharifah Ahmad

peserta yang ingin saya jemput untuk menjawab soalan2 ialah:

Murnihati
trexmakancicak
mieran87
asahara93
adlynna
suamihanyisterizuki
budak hitam
ieyra
maisarahmazhar
hanyatandas
Mr Syuko
Hanis
Billet-DOux
Rashidah

dan juga kepada semua peserta lain...
SELAMAT MENJAWAB...TERIMA KASIH..