Tuesday, February 23, 2010

Peraduan jawab Teka-teki


Harini rajin la plak buat 2 entry...
ptg td dpt panggilan dari seorang kawan..
lama kami sembang..
pastu dh bosan xtau nk ckp pe,kawan aku bg la beberapa teka-teki..
tiba2 dpt idea nk tulis kat blog..
Nk bagi teka-teki kt korang...
saja suka-suka
Kalini aku baik ati nk bg adiah..(sbb earning nuff btambah...huhu)
hadiah xbesar...xseberapa je...

Hadiah berupa
~top up RM10~



Caranya sangat mudah (sbb adiah pn xseberapa kn?)..xperlu tag sape2..xperlu ltak banner segala..nk buat entry kt blog korg pn bole(sgt2 aku hargai),taknak pn xpe..bg yg taknak buat entry/post, jwb kt ruang komen blog aku..

1-jd follower blog ini
2- juz jwb 2 teka teki dan 1 slogan
3- inform n tinggal link kt ruang komen blog ini

Teka-teki pertama:
Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.APAKAH YANG AKAN TURUN DAHULU SELEPAS PEMANDU ITU BERHENTI??

Teka-teki kedua:
Ada sorang lelaki, tengah sembahyang pastu ada sekor anjing
lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG
LELAKI TU???


Slogan:
Saya suka jawab teka-teki ini kerana..........


Tarikh tutup:
1 MAC 2010


p/s:teka-teki tu kacang je kn?klu sume jwpn sama/betul,aku akn mtk Mr.Hubby pilih slogan yg dia rs best...huhu.


*******************************
update

adooiiiyai....ada yg ckp besar kate soalan snang sgt,xnk join la....ada yg kate wat prabih duit sy la..hohohohoho...
bg soalan snang n soalan sikit tu berbaloi la dgn adiah yg x seberapa tu kn?
sy nk bg bnyk teka-teki...tp xmampu nk bg hadiah mahal...huhu

Ingat....teka-teki ni versi saya....bkn yg mcm teka-teki yg slalu korg dgr tu...
agk trick n stup*d teka-teki hehe...
mmg nmpak snang...tp xsmestinya btul...ngeeeee

kpd yg ikhlas join n memeriahkn contest ni JUTAAN terima kasih sy ucapkan...sy dh jenguk blog korg..tq...tq...tq.... =)