Saturday, February 13, 2010

Entry takde tajuk



....hari ni takde info atau topik best nk cerita....
....acececeh..mcm la topik sblm ni best...
..tp aku ttp nk update blog...
...nk tulis something...
...sbb aku bosan...
...ari minggu yg bosan....
...tulis ape zue???..
...Nk dedicate kt Mr.Hubby yg tgh tensen keje...
..tensen sbb org cuti dia keje..
(..ksian dia..n ksian kt aku jgk hehe..)

~ i tau u akn bukak blog i time u tensen..
jgn tensen2 ye...semangat2!! caiyok2!!
..ailebiu *tayannn...~

(*tayannn adalah trademark kami menggantikn perkataan 'syg'...harus disebut dgn nada panjg dan sengau)


P/S~Hik3..jgn benci aku ye kwn2..juz nk bg semangat kt Mr.Hubby ..
~mst Mr.Hubby gelak bl aku ber 'i' 'u'...
~u...plz jgn gelakkn i...panggilan nama kite tu msti la kne rahsia..kn kn u kn? nk gelak pn xpe..i mmg nk wt u gelak...ngeeee