Tuesday, January 19, 2010

Setelah sekian lama......

Salam Semua...

Lamanya xupdate blog..smpai password pn dh lupa...bnyk kali try...haha akhirnya bjaya bukak..
Ntah knp bl bkk je blog ni rs loya...teringt awl2 pregnant ms duk gila blogging..time tu alahan teruk..smpai kne thn wad..ms tu bln posa..posa pn bnyk tinggl...ntah bl la nk ganti..

Sronok jgk rs pngalamn pregnant ni..nk pape suami lyn je..mak ayh amek brat..mertua lg la..huhu..teringt awl pregnant aritu cik siap mintk mangga ngn jiran nk bg aku mkn.patu slalu btanya kot2 aku mngidam pape...1 lg aku dpt bju pregnant dr cik..thanks cik..love u soooooo muchh...hehe

Skang usia kndungn aku 6bln..err dh nk msuk 7 bln dh pn....org kate bl dh msuk 7bln dh kne ready sume brg2 baby teutamanya brg2 pnting yg kne bwk ke spital,msuk siap2 dlm bag n ltak dlm kete..cuz bl2 ms je bole tberanak...huhu..

Hmmmm...kpd yg berpengalamn...sila bantu aku bg cdgn pe brg2 kperluan baby n mak baby k..bnyk brg xbli lg...ada la skit 2-3 jnis brg yg aku dh bli mcm set tilam,kelambu n blanket...


K la...takat ni dlu utk entry kalini...adios
blog comments powered by Disqus