Tuesday, March 30, 2010

Terasa diriku begitu berharga...


Salam semua...

Dalam 2-3 minggu ni saya ada terima 2 award a.k.a di tag oleh rakan2 blogger...sampai tak ingat dah sape yang tag saya. Antara yg sy ingat tiewa, mieran dan yg terbaru dari queen. Maaf kerana baru post entri psl award ni.

Saya dapat 2 award iaitu

Anugerah Terhormat Top Blogger 2010


dan yg satu lagi

Beautiful Blogger Award


So, sy gabungkan dlm 1 entry. Terima kasih kpd kwn2 yg bagi penghargaan ini kpd saya. Bagi saya, ia sgt bernilai. Antara beberapa syarat yg perlu sy buat untuk menerima award ini ialah perlu berterima kasih kpd yg memberi award, pass award kpd rakan2 blogger lain, dan beritahu 7 perkara tentang diri saya.

ok...ini 7 perkara psl diri saya..

1. Saya sayang suami saya sgt7x...sbut skit nama abg mata cepetku yg terchenta hehe..~ Nik Abdullah Afif B. Nik Mohamed (syukur dpt suami sepertimu)
2. Korang boleh panggil saya Zue @ Zuliana @ K.ngah
3. Saya bakal menimang cahaya mata pertama tak lama lg...ms dh dkat...doakan semuanya baik ye kwn2..
4. Saya suka blogging tapi skrg dh sarat, xbrp larat nk mngadap lappy lama2, sakit pinggang. Blogwalking dh kurang..
5. Buat masa ni saya tak kerja...suri rumah..tp ada mnjalankan perniagaan kecil-kecilan di internet.
6. Saya suka arnab
7. Saya sayang anda semua...terutama kpd yg rajin bkk n baca blog saya yg tak seberapa ni..


Saya nk pass award ni kepada semua blogger terutama yg ada dlm blog list saya..
terima kasih...
blog comments powered by Disqus