Sunday, February 19, 2012

Terima Kasih Pembaca !!!

Assalamualaikum...

Harini sgt excited nk update blog. pendek pn jadi la..sekadar nk berterima kasih kpd mereka yg sentiasa/masih lg mengikuti blog sy yg serba kekurangan ni...
vavavava...bajet femes la tuh... =p

Dah entah kali ke berapa orang yg saya tak kenal,bila jumpa ada bgtau 'saya selalu baca blog akak'..antaranya mcm kes kt bwh ni..

Kes 1..
Semalam,husband inject customer kat kuantan..

A: sy ada baca blog akk.
Saya: ye ke..yg mana? (dalam kepala ni duk fikir blog bisnes/kedai)
A:ada psl suami keje kt spital temerloh
Suami: haa...saya la tu
A: dlm blog tu ada ckp psl suami drakula..
Saya:(sambil gelak2...) btul la tu..blog akk




Kes 2..
(Kat KL, mjlis wedding junior husband ms study kt mesir dulu)

Suami:tahniah..wife doktor jgk ke?
Kwn Suami: ha'ah..blajar sama2..kebetulan sy dpt contact number poknik ni pn dari wife.dia selalu baca blog kak nik
Suami:oooo


Sekian saja coretan pendek...skrg masa blogging sgt la terhad..
blog comments powered by Disqus