Thursday, October 27, 2011

Jom cuba produk Catalyst




Hari ini saya ingin mengajak anda sama-sama merasai kebaikan produk catalyst.Kepada mereka yang baru nak mencuba dan masih belum confident nak cuba,sila lah cuba.anda tidak akan menyesal terutamanya produk catalyst VCO dan Collagen.Kombinasi dua produk ini adalah terbaik kalau kita amalkan secara konsisten,bukan sekadar memberi kulit yang cantik, halus dan gebu tetapi jugak untuk kesihatan dalaman kita yang seharusnya kena jaga. saya sendiri mengalami alahan mengandung yang sangat teruk sehingga ke usia kandungan 7 bulan.Setelah rakan saya memperkenalkan Virgin Coconut Oil (Vco),saya terus amal makan produk ni setiap hari dan alhamdulillah..makin bertenaga dan semakin pulih. Untuk mengetahui lebih banyak lagi kebaikan VCO atao minyak kelapa dara,sila baca previous entry saya. Terdapat banyak kenyataan dari pakar.

VCO dan collagen bukan sahaja untuk kulit,tapi untuk sistem pelawasan jugak,kuku pun cantik,rambut juga nampak lebat dan berkilat. Jika anda perhatikan, vco ni bukan sahaja untuk kulit muka atau masalah jerawat tetapi juga sesuai untuk mereka yang ada resdung, sembelit,kolestrol tinggi, kencing manis, darah tinggi,dan sebagainya.boleh di katakan satu kebaikan dalam satu produk.Setiap keluarga mesti ada satu botol vco.lelaki juga boleh makan vco,jgn risau yea.Bagi sesiapa yang mengalami masalah penghadaman& pencernaan seperti masalah sukar untuk buang air anda adalah disarankan untuk cuba Fibre Drink. VCO liquid juga boleh dijadikan minyak selusuh.anda tidak perlu lagi bersusah payah membuat minyak kelapa dengan kaedah tradisional kerana ia sangat la rumit dan mengambil masa agak lama. Hanya dapatkan VCO (liquid) kemudian dibacakan doa2 selusuh disertai solat hajat.

If nak try dan beli banyak,boleh dapatkan harga agent terus..boleh dapat harga murah.mungkin lepas anda cuba,anda nak jual dekat kawan-kawan atau keluarga terdekat,sape taknak kongsi kebaikan produk catalyst ni kan.seribu satu khasiat. Setiap pembelian rm150 ke atas,anda layak menjadi agent. Untuk maklumat lanjut berkenaan produk, boleh lihat di
atau hubungi nik 013-3373824
blog comments powered by Disqus